Засідання обласної методичної секції викладачів хімії, біології, екології.

На базі Вознесенського професійного ліцею відбулось засідання обласної методичної секції викладачів хімії, біології та екології. Тема «Формування основних груп компетентностей учнів на уроках» .

/Files/images/metodichna/metod/s80990542.jpg

У ході заходу викладач Слєпєндяєва Олена Вікторівна провела відкритий урок з хімії, на якому продемонструвала сучасні підходи до формування життєвої компетентності учнів через постановку й вирішення проблемних, ситуативних та практично орієнтованих завдань, які ефективно використовувалися на всіх етапах уроку: з метою розвитку інтересу, творчих здібностей і мотивації учнів до навчання під час постановки проблеми, що потребує розв’язання, в процесі формування нових знань учнів, повторення, закріплення, систематизації, узагальнення та діагностування навчальних досягнень учнів.

/Files/images/metodichna/metod/s04531700.jpg

Під час проведення круглого столу викладачі, у тому й числі викладач нашого ліцею Штим Світлана Михайлівна, обмінялися досвідом роботи за темою засідання, ознайомили присутніх з результатами апробації методичного посібника викладача біології Южноукраїнського професійного машинобудівного ліцею Мітченко Олени Анатоліївни «Формування основних груп компетентностей на уроках біології». Гордієнко Надія Павлівна, викладач Єланецького професійного аграрного ліцею, поділилися досвідом роботи з активізації пізнавальної діяльності учнів через використання інтерактивних форм і методів навчальної діяльності учнів, а саме: «Урок-дослідження», «Хімічна естафета», «Асоціативний кущ», «Дерево рішень», «Задачі без запитання», «Комп’ютерний двобій», «Мультимедійна презентація» тощо. Викладач біології Южноукраїнського професійного машинобудівного ліцею Мітченко Олена Анатоліївна провела майстер-клас «Практична спрямованість як засіб формування життєвих компетентностей учнів на уроках біології».

/Files/images/metodichna/metod/s77357821.jpg

У рамках практичної роботи викладачі, працюючи в трьох групах, створили модель компетентісного випускника, а після представлення результатів своєї роботи за допомогою методу «Майндмеппінг» спільно склали ментальну карту моделі.

Кiлькiсть переглядiв: 358

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.