Головною метою роботи практичного психолога в Кривоозерському ПАЛ є психологічний супровід учнівської молоді в період професійного навчання, сприяння забезпеченню необхідних умов для їхнього особистісного та професійного становлення; створення оптимальних умов для гармонійного розвитку кожного учасника навчально-виховного процесу.

Реалізація вказаної мети передбачає вирішення таких завдань:
  • сприяти підвищенню ефективності навчально-виховного процесу;
  • сприяти успішності адаптації першокурсників до нових умов навчання;
  • своєчасно виявляти труднощі, проблеми індивідуального розвитку особистості учнів;
  • здійснювати профілактику та корекцію проявів девіантної поведінки учнів;
  • сприяти конструктивній взаємодії у міжособистісних стосунках учнів;
  • формувати в учнів орієнтацію на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров'я;
  • підвищувати психологічну культуру всіх учасників навчально-виховного процесу.

/Files/images/ltsey/8.JPG

Діяльність Олексія Олександровича спрямована на виконання поставлених завдань і передбачає такі пріоритетні напрями, як: забезпечення всебічного особистісного розвитку учнівської молоді, зміцнення та захист їх психічного здоров'я, сприяння успішній адаптації першокурсників до умов професійного навчання, профілактика та корекція відхилень у міжособистісних стосунках учнів, своєчасна допомога їм у кризових ситуаціях, психологічний супровід педагогічної діяльності у забезпеченні ефективного та своєчасного виховного впливу на учнів, підвищення психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

Практичний психолог взаємодіє з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Проводить діагностичні дослідження, надає консультативну допомогу, проводить корекційну та просвітницьку роботу.

За результатами діагностичних досліджень з учнями проводиться консультативна, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, педагогам та батькам надаються відповідні рекомендації.

З метою профілактики та попередження серед учнів різних форм девіантної поведінки, становлення особистості, формування позитивного психологічного клімату в учнівських колективах, розвитку навичок конструктивної взаємодії в учнівському середовищі проводиться корекційна робота, зокрема, тренінги «Стань капітаном свого життя», «Подолання тривожності», «Бар'єри на шляху спілкування», «Будемо толерантними», та години спілкування «Молодь проти насильства».

Психолог приділяє значну увагу формуванню в учнів навичок здорового способу життя, здійснює просвітницький напрямок діяльності за Програмою «Сприяння просвітницькій роботі "рівний-рівному" серед молоді України щодо здорового способу життя».

З метою підвищення психологічної культури педагогів практичним психологом читаються лекції: «Девіантна поведінка підлітків», «Педагогічна діяльність і культура педагогічного спілкування»; проводяться семінарські заняття «Методи виховання дітей».

В січні практичним психологом був проведений семінар для педагогічних працівників, на якому були розкриті питання, які актуальні як для учнівського, так і для педагогічного колективу.

Зокрема було пояснено поняття:

«Булінг» - тривалий процес жорстокого ставлення, фізичного і психічного з боку однієї чи групи осіб до іншої особи.

Ведеться робота і щодо профілактики професійного вигорання педагогів. З цією метою увазі педагогічних працівників пропонується семінар-практикум «Синдром професійного вигорання».

/Files/images/ltsey/100_5676.JPG

Приймає активну участь у проведенні педагогічних рад; сприяє формуванню психологічної культури батьків, приймає активну участь у проведенні батьківських зборів, надає батькам консультації щодо питань сімейного виховання, психологічних проблем їхніх дітей. Увазі батьків, зокрема пропонуються бесіди, лекції «Стилі батьківського виховання, «Домашнє насильство як феномен сімейного неблагополуччя», «Особливості юнацького віку».

Психолог тісно співпрацює з районною службою у справах дітей; центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді; кримінальною міліцією.

Проведення циклу тренінгових занять на тему: "Профілактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді"

/Files/images/psiholog/106_2374.JPG/Files/images/psiholog/106_2379.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi

  • Віра

    2015-08-29 17:03:03

    Психолог - така зануда! Звичайний буквоїд та бюрократ. Йому самому не завадило б походити на прийом до свого колеги, тільки з більш позитивнішою життєвою позицією та оптимістичнішими поглядами.........